Loading...
نام نویسنده: آرمین اسحاقی 2024-09-05 12:28:08

دسته های PS5 سازگاری بیشتری با سیستم های گیمینگ دارند!

 

با توجه به اینکه شرکت سونی اخیرا یک برنامه کاربردی تحت عنوان PlayStation Accessories معرفی کرده است؛ یک گام دیگر خود را به کامپیوتر ها گیمینگ شخصی نزدیک تر کرد. این برنامه به شما این اجازه را می‌دهد به راحتی دسته بازی DualSense Edge را به کامپیوتر وصل کرده و به شکل کاملا سفارشی شده از آن استفاده نمایید. لازم به ذکر است که این نرم افزار فقط بر روی سیستم عامل ویندوز قابل بهره‌وری است.

سونی تعداد زیادی گزینه کاربردی سفارشی شده که از قبل در پلی استیشن 5 وجود داشت را در کامپیوتر نیز فعال کرد تا گیمرها بتوانند قابلیت‌هایی نظیر Stick Sensitivity، Button Mapping و Trigger Dead Zones را در میان سایر تنظیمات در دسترس داشته باشند. همین موارد ذکر شده حس بسیار خوبی را به کاربران القا می کند، بگونه ای که شاید تجربه استفاده از PlayStation 5 را در داخل سیستم خود حس کنند. به طور حتم این مسئله راه حل قانع کننده‌ای برای فروش بیشتر این دسته‌ها خواهد بود و کاربران قابلیت‌های گیمینگ بیشتری را نسبت به دسته‌های معمولی سایر شرکت‌ها تجربه می‌کنند.

دسته های PS5 سازگاری بیشتری با سیستم های گیمینگ دارند!

آیا این برنامه جدید است؟

پاسخ خیر می باشد؛ زیرا یک نسخه بروزرسانی سیستم‌عامل برای دسته‌های بی‌سیم Dual Sense بوده و فقط رابط کاربری آن به شدت توسعه یافته است تا کاربران توانایی بیشتری را برای همگام سازی دسته بازی با کامپیوتر شخصی خود داشته باشند. اگر دارای دسته بازی استاندارد DualSense هستند و از آپدیت های Firmware پشتیبانی می‌کند، می‌توانند به گزینه‌های گسترده‌تری دست پیدا نمایند.

قابلیت های PlayStation Accessories

علاوه بر موارد ذکر شده، این اپلیکیشن حداکثر از 30 عدد پروفایل متنوع پشتیبانی کرده تا بازیکنان بتوانند تنظیمات بیشتری را در بازی‌های مختلف داشته باشند و با توجه به سلیقه خود بین این تنظیمات جابجا شوند و عملکرد خود را محک بزنند. این برنامه یک کار مثبت و حرفه‌ای از طرف شرکت سونی بود تا اکوسیستم خود را گسترش دهد. از آنجایی که بخش زیادی از گیمرهای حرفه ای از سیستم‌های شخصی و کامپیوترهای گیمینگ برای بازی استفاده می‌کنند، این فرصت خوبی برای سونی بود تا طرفداران زیادی را در بین گیمرهای PC بدست بیاورد و تجربه خوبی را برای آنها ایجاد کند.

منبع

نظرات (0)

برای ثبت نظر ابتدا باید وارد اکانت کاربری خود شوید!